-->

Charlie : Meleklerim yeni blogumuz her kese hayırlı olsun


Merhaba Arkadaşlar..
Size bu blogun açılış hikayesini ve amacını açıklamak istiyorum.. 
Öncelikle blogun isminden başlamak istiyorum.. Öz aramızda demek - Kendi aramızda, Arkadaşlar arasında anlamına geliyor. 
Biz çok samimi bir arkadaş grubuyuz.. On beş kişilik bu topluluğun ortak noktası: Kitaplar.. Kitaplara olan sevgimiz.. Diğer arkadaşların yediği içdiği nasıl ayrı gitmezse bizde de okuduğumuz kitaplarda bu durum var.. Bir birimizin zevkine güvenen ve okumayı çok seven bir topluluğuz. En büyük zevkimiz bir kitabı ilk hangimizin okuyup diğerlerine tiyo vermeden çatlatması olduğunu söylersem gerisini siz anlayın artık :)) 
Ama ilginç olan şu 15 kişiyiz ama tek erkek benim.. Bu durumda onlar benim meleklerim olunca onlarda boş durmadı ve bana Charlie diye takılmaya başladı.. Bununlada gördüğünüz gibi Charlie & Melekleri ortaya çıkdı.. 
Burayı açmakda ki fikir sahibi ben olsamda hepimiz tarafından onaylanıp benimsendi.. Çok kitap okuduğumuz düşünülürse birde üstüne 15 kişi olunca sizlere kitaplar konusunda tavsiyede bulup, kitaplar konusunda bilgi vere biliriz diye düşündük..
Son olarak her halde bir blogu 15 kişinin idare edeceği için tarihe geçicez :)) 

Saygılar: Charlie 

3 yorum:

  1. Hepimize hayırlı olsun o zaman blogumuz bol şenlikli olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Evet, umarım güzel zamanlar geçiririz burada. Hepimize hayırlı olsun :-)

    YanıtlaSil
  3. hayırlı ve de uğurlu olsun =)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 Charlie & Melekleri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena